work news gallery interesting forum
17 серпня, четвер, 2017 р.Б.
Хронологія "свободи слова".

Головною подією місяця стало зникнення харківського журналіста Василя Климентьєва. Його пошуки наразі залишаються безрезультатними. Було ухвалене рішення у ще одній резонансній справі - Київський апеляційний адміністративний суд позбавив телекомпанії ТВІ і «5 канал» ліцензій на мовлення на низці частот в регіонах. Рішення було винесене на користь медіа-холдингу УНТК, власником якого є голова СБУ Валерій Хорошковський. З'явилися новини і у справі Гонгадзе – головний обвинувачений у справі Гонгадзе – екс-генерал міліції Олексій Пукач назвав замовника вбивства журналіста. Ним, за його свідченням є покійний міністр МВС Юрій Кравченко. Ця звістка стала розчаруванням для родини Гонгадзе, які переконані, що головні замовники живі і можуть уникнути покарання. Зниклі та загиблі журналісти 16.08.2010 У Харкові зник головний редактор газети Новий стиль" Василь Климентьєв. Із заявою про зникнення журналіста звернулася в міліцію 12 серпня його співмешканка. Її заява була зареєстрована, працівники міліції провели комплекс оперативно-розшукових заходів, зазначається в повідомленні. "Протягом двох днів з моменту звернення не вдалося встановити місцезнаходження розшукуваного, у зв'язку з цим 15 серпня слідчий відділ Дзержинського райвідділу Харківського міськуправління ГУ МВС порушив кримінальну справу за статтею умисне вбивство", - зазначається в повідомленні. Проводяться слідчо-оперативні заходи з метою встановлення місця знаходження зниклого без вісті, відпрацьовуються різні версії зникнення, у тому числі пов'язані з виконанням професійних обов'язків. Газета «Новий стиль» спеціалізується на правовій та розсліду вальній тематиці. Водночас, наклад газети був незначним – до 1 тисячі екземплярів і вона поширювалася переважно безкоштовно. У ході перевіркибуло встановлено, що 11 серпня головний редактор виїхав з дому з невідомим чоловіком на автомобілі «БМВ» сріблястого кольору в невідомому напрямку. *** 16.08.2010 У експертів виникли зауваження щодо дій міліції у цій справі. Депутат від НУНС Володимир Ар'єв вважає, що МВС може приховувати інформацію про вбивство головного редактора харківської газети Василя Климентьєва. "Головний редактор газети "Новий стиль" зник 11 серпня. Перший варіант - коли порушується справа по факту зникнення, застосовується менше оперативних заходів, ніж коли порушується справа по факту вбивства", - зазначив він. Ар'єв повідомив, що газета дуже сильно критикувала саме правоохоронні органи. "Напевне в силових структурах щось знають і тому порушили справу по такій статті (вбивство), але мені це достеменно не відомо", - сказав він. *** 17.08.2010 Колеги зниклого редактора в Харькові заявили, що остання поїздка Климентьєва була робочою - він вирушив фотографувати дачу великого харківського податкового чиновника. Про це повідомляє newsru.ua в рубриці "Огляд преси". "Він лауреат конкурсу "Часопис-2009", член Спілки журналістів. Я його знаю як позитивну людину, дуже серйозну, яка не розкидається словами, - розповіла секретар харківського відділення Спілки журналістів Нонна Зотова. - У нього були дуже відверті, сміливі матеріали". Не сумнівається в тому, що зникнення Климентьєва пов'язане з професійною діяльністю, його знайомий - харківський журналіст Андрій Войцеховський. "Людина пішла на зустріч з інформатором і зникла, - каже Войцеховський. - Вмить забили на сполох, тому що чекали його повернення. Після фотографування дачі він хотів ще з кимось зустрітися і зник. На жаль, ніякої чіткої інформації немає". У 2008 році Василь Климентьєв заявляв в обласну прокуратуру, що за ним стежать. Тоді співробітники редакції фотографували переслідувачів, але виявилося, що номери на машинах підроблені, і справа закінчилася нічим. Нещодавно на сайті "Нового стилю" з'явилося повідомлення про те, що герої журналістських розслідувань замовили відомому телеканалу викривальний фільм про Климентьєва. Серед тих, по кому пройшлася газета, були головний податківець Харківської області Станіслав Денисюк і заступник прокурора області Сергій Хачатрян. Відразу після зникнення редактора журналісти "Нового стилю" заявили, що шеф вирушив фотографувати заміські особняки Денисюка і через кілька годин зник. Учора колеги навідріз відмовлялися коментувати НП, а заступник Петро Матвієнко пішов на лікарняний. *** 17.08.2010 17 серпня о 18.00 у човні, який плавав на Печенізькому водосховищі, було знайдено мобільний телефон зниклого головного редактора харківської інформаційної газети «Новий стиль» Василя Климентьєва. Телефон знайшли люди, які відпочивали на березі водосховища, як повідомили кореспонденту УНІАН у Центрі зв’язків із громадськістю ГУМУС України у Харківській області. *** 19.08.2010 Комітет із захисту журналістів (The Committee to Protect Journalists ) стурбований зникненням головного редактора харківської газети «Новий стиль» Василя Климентьєва. Про це йдеться у заяві Комітету, яка була опублікована учора, 18 серпня, на сайті організації. «Ми глибоко занепокоєні питанням місцезнаходження Василя Климентьєва і призиваємо владу Харкова провести ретельне та повне розслідування його зникнення. Зважаючи на те, що газета Климентьєва славилася своєю критикою чиновників, ми наполягаємо, щоб слідчі розцінювали його журналістську діяльність як основний мотив», - говорить Ніна Огнянова, програмний координатор Комітету із захисту журналістів в Європі та Центральній Азії. *** 20.08.2010 Для розшуку зниклого редактора харківської газети "Новий стиль" Василя Климентьєва необхідно звернутися до правоохоронців сусідніх з Україною держав. Про це заявив президент Віктор Янукович на зустрічі з генеральним прокурором Олександром Медведьком та головою МВС Анатолієм Могильовим у п'ятницю вранці. "Правоохоронні органи Харківської області і всієї України повинні зробити все можливе і неможливе для того, щоб знайти журналіста", - наголосив Янукович. Янукович тримає під особистим контролем справу про розшук редактора харківської газети "Новий стиль", який зник ще 11 серпня. *** 20.08.2010 Міліція проведе нараду стосовно зникнення головного редактора харківської газети "Новий стиль" Василя Климентьєва, повідомив міністр внутрішніх справ України Анатолій Могильов у п'ятницю в Києві. "Сьогодні я направив туди (до Харкова – ІФ) свого заступника генерала Зиму (заступник міністра внутрішніх справ України Леонід Зима – ІФ), щоб він там провів нараду, вивчив рівень роботи у цій справі, тому що вона перебуває на контролі у президента». *** 20.08.2010 У слідства сім-вісім версій зникнення головного редактора харківської газети "Новий стиль" Василя Климентьєва, але лише дві з них грунтуються на професійній діяльності журналіста. Про це 19 серпня сказав журналістам заступник головного редактора газети Петро Матвієнко. За його словами, саме версії, пов'язані з професійною діяльністю, "мають право на життя", інші "притягнуті за вуха". Згідно однієї з таких версій, журналіст не впорався з керуванням човном і потонув. "У мене немає підстав не довіряти слідству. Слідчі дії проводяться в повному обсязі, хоча результатів поки немає", - заявив П.Матвієнко. Колега зниклого журналіста Юрій Хомайко заявив, що телефон і ключі В.Климентьєва могли бути підкинуті в човен, а сам журналіст міг ніколи в ній не перебувати. "Він не мав такої пристрасті до водного туризму. Ніколи не чули від нього: "Поїду, покатаюся на човні". Тому я думаю, що це, як один з варіантів, спроба навести слідство на помилковий слід", - заявив Ю.Хомайко. *** 20.08.2010 Зниклому головному редактору харківської газети "Новий стиль" Василю Климентьєву у червні цього року пропонували 10 тис. дол за відмову від публікації компромату на першого заступника прокурора Харківської обл. Сергія Хачатряна. Про це 19 серпня зазначив перед пресою заступник головного редактора газети "Новий стиль" Петро Матвієнко,повідомляє харьківське інформаційне агентство Status Quo. За його словами, гроші пропонував якийсь "чоловік, який приїхав на джипі". В обмін на гроші він хотів, щоб у газеті "Новий стиль" не вийшла стаття "Гримуча суміш", в якій містився компромат на С.Хачатряна. "Климентьєв сказав: "Я не торгую совістю" і виставив цю людину за двері", - заявив П.Матвієнко. "Я не боюся назвати імена трьох людей, які в останні три роки були основними фігурантами розслідувань газети. Розповіді про їх "діяння" множилися з номера в номер. Це голова Державної податкової адміністрації в Харківській обл. Станіслав Денисюк, перший заступник прокурора Харківської обл. С.Хачатрян, суддя Київського районного суду Володимир Плетньов", - заявив журналістам співробітник газети "Новий стиль" Юрій Хомайко. У той же час, за словами Ю.Хомайка, у В. Климентьєва були "довірливі стосунки" з колишнім прокурором Харківської обл. Васильом Синчуком. "В.Климентьєв радився з В.Синчуком з приводу того, чи доречно піднімати деякі питання в газеті", - заявив Ю.Хомайко. За словами колег зниклого журналіста, В.Климентьєву неодноразово погрожували, одного разу отруїли його собаку. Тому зниклий рідко виходив з дому і носив з собою травматичний пістолет. За словами колег В.Климентьєва, вони ведуть власне розслідування зникнення журналіста. Вони також заявили, що причина події - професійна діяльність журналіста. *** 25.08.2010 Представник ОБСЄ з питань свободи ЗМІ Дунья Міятович 20 серпня висловила глибоке занепокоєння зникненням українського журналіста Василя Климентьєва, але при цьому заявила, що вона задоволена швидкою реакцією на нього української влади. Про це йдеться в її офіційній заяві. Про цеповідомляє "Телекритика". «Я вітаю увагу, яку президент Віктор Янукович виявляє до розслідування цього випадку, і закликаю правоохоронні органи України зробити все від них залежне, щоб знайти Василя Климентьєва», - заявила вона. Пані Міятович також направила лист міністру закордонних справ України Костянтину Грищенку, у якому вона схвалила рішення Дзержинського районного відділу міліції Харкова про негайне порушення кримінальної справи про умисне вбивство. У листі, зокрема, йдеться: «Це дозволить слідству використати більш ефективні способи пошуку журналіста. Я сподіваюся, що ці зусилля найближчим часом принесуть результати». «Враховуючи, що досі не завершене розслідування вбивства Георгія Ґонґадзе, я впевнена, що українська влада проведе швидке і прозоре розслідування справи Климентьєва, - йдеться в заяві пані Міятович. - Випадки насильства проти журналістів, які можуть бути наслідком їхньої професійної діяльності, повинні активно розслідуватися владою не тільки для дотримання зобов'язань із захисту свободи слова, прийнятих в рамках ОБСЄ, але й для публічного визнання тієї важливої ролі, яку виконують журналісти в демократичному суспільстві». *** 25.08.2010 Народний депутат блоку «Наша Україна - Народна самооборона», генерал-лейтенант міліції Геннадій Москаль заявляє, що до вбивства головного редактора харківської газети «Новий стиль» Василя Климентьєва причетні працівники міліції. Про це повідомляє "Телекритика", посилаючись на прес-службу «Народної самооборони». «У нас, якщо зникає журналіст, треба шукати працівника міліції. Це вже показав досвід розкриття справи про вбивство Георгія Гонгадзе, і інші злочини, що скоюються по відношенні до працівників ЗМІ. Насправді цей злочин був скоєний у міліцейському середовищі, і скоєний у боротьбі за владу, а саме - за посаду керівника Харківського обласного управлінні внутрішніх справ», - заявив він. Наразі харківською міліцією керує Михайло Мартинов, якого, за словами депутата, хочуть замінити на Станіслава Денисюка, який очолює обласну податкову адміністрацію. Але в таких імовірних змін є багато супротивників. «Що у такому випадку роблять? Шукають компромат на претендента, та використовують ЗМІ. І група співробітників міліції, і бувших, і діючих, які повинні бути відомі всій Харківській міліції, попросили Климентьєва, щоб він зробив фото дачі Денисюка і почав серію публікацій негативного характеру про нього...Вони показали журналісту, де знаходиться ця дача, але перед нею озеро і здалеку сфотографувати її складно. Журналіст сказав, що ввечері візьме човна, і сфотографує її зблизька. Після того знайшли пустий човен, в човні - його мобільний, а самого журналіста не знайдено до сьогоднішнього дня», - розповів Геннадій Москаль. За його словами, цей злочин не розкритий, тому що «всі "ниточки" тягнуться до нинішніх працівників міліції, зокрема до деяких генералів», а також до колишніх працівників міліції. Тому, на його думку, «цю справу Генеральна прокуратура повинна витребувати з МВС (тому що ті не зацікавлені в її розкритті, бо це буде черговий скандал і справа "Гонгадзе-2"), створити оперативно-слідчу групу з працівників Служби безпеки України і її швидко розкрити». Також Геннадій Москаль заявив, що за наявною в нього інформацією журналіста вже немає в живих. *** 26.08.2010 Міністр внутрішніх справ Анатолій Могильов припускає, що засновник і головний редактор харківської газети «Новий стиль» Василь Климентьєв міг стати жертвою людей, яких він критикував у своїх публікаціях, оскільки у своїх публікаціях він виступав з критикою місцевих чиновників та публікував відверті антикорупційні розслідування. За його словами, справа пошуку Василя Климентьєва перебуває під його особистим контролем і про неї він доповідає президенту України. Разом з тим міністр додав, що говорити про остаточну причину зникнення журналіста рано. «Відпрацьовується дуже багато версій. Але говорити конкретно, яка версія буде кінцевою, поки рано», - сказав він. Як повідомляють в коментарі ІМІ харківські журналісти – зникнення Василя Климентьєва навряд чи може бути пов’язане з його професійною діяльністю. За словами журналіста - фрілансера Юрія Чумака, який особисто знайомий з Климентьєвим: «Його газета видавалася за власний кошт та не продавалася в кіосках преси. Вона розповсюджувалася ним особисто з незначним тиражем та була маловідомою в регіоні. Сайт газети також був маловідвідуваним і не користувався популярністю. Тому мені особисто важко уявити, що його зникнення пов’язане із публікаціями». Як резюмує в коментарі ІМІ Юрій Чумак: « З одного боку, я би не хотів пов’язувати його зникнення через журналістську діяльність. З іншого боку, він зник з досить дивних обставин. Тому робити будь-які передвчасні висновки зарано. Конкретні відповіді мають дати правоохоронні органи після проведення належного розслідування». *** 26.08.2010 За фактами, викладеними в одній з критичних статей зниклого харківського журналіста Василя Климентьєва, міліція порушила кримінальну справу. Про це з посиланням на керівника харківського міського управління МВС Олександра Баранніка повідомляє «Радіо Свобода». За його словами, правоохоронці пов'язують «ці дві кримінальні справи, порушені за статтею про вбивство Климентьєва і за його публікацією». З 11 версій зникнення журналіста міліція вже відкинула п'ять. Зокрема, не підтвердилася версія про виїзд Василя Климентьєва за кордон та ДТП, повідомив Бараннік. Найбільш імовірним правоохоронці вважають убивство через професійну діяльність. Не виключають, що злочин був скоєний з метою запобігти публікації. *** 27.08.2010 Справу зниклого харківського журналіста Василя Кліментьєва може забрати Генпрокуратура. Про це заявив начальник прес-служби відомства Юрій Бойченко, повідомляє газета "Сегодня". "Враховуючи, що головному редактору газети "Новий стиль" могли помститися колишні і діючі співробітники міліції, яких критикувало видання, для об'єктивності розслідування матеріали має право забрати у своє провадження Генпрокуратура", - сказав він. *** 27.08.2010 До Харкова вирушила додаткова група фахівців Міністерства внутрішніх справ України для розслідування обставин зникнення редактора газети «Новий стиль» Василя Климентьєва. Про це повідомляє УНІАH з посиланням на департамент зв`язків з громадськістю МВС України. За словами міністра внутрішніх справ, ”працює оперативна група з числа працівників центрального апарату, оскільки під час збору первинних матеріалів ми виявили достатньо критичних статей за авторством Василя Климентьєва, які стосуються широкого кола значущих осіб харківського регіону”. Міністр нагадав, що справу передано до розслідування у Головне слідче управління МВС, аби уникнути витоку будь-якої інформації. “Хоч тіла його поки що не знайшли, але підстав вважати, що відбулася трагедія, достатньо. Досвід підказує, що це буде важка справа, і в розслідуванні вона забере чимало часу, - заявив міністр. Могильов зазначив, що, крім телефону зниклого журналіста, у човні на Печенізькому водосховищі знайдено і ключі від квартири Климентьєва. “Проте, як і виявлення телефону, у міліції ці речові докази по справі не викликають аж занадто великого оптимізму, оскільки барсетка з документами, яка була з журналістом, зникла разом із власником, а ключі, натомість, були акуратно приховані у човні. У зв’язку з цим правоохоронці не виключають спробу завести слідство у хибному напрямку, оскільки принаймні півтора десятка водолазів та кілька спеціалістів з ехолотами перевірили велику частину дна – результат нульовий. Також було «прочесано» прилеглу територію навколо водосховища – з таким же результатом”, - поінформував глава МВС. Зараз, підкреслив Могильов, по справі щодня «прокручується» величезний обсяг оперативно-розшукової роботи: допитують всіх, хто мав зустрічі з Климентьєвим упродовж останнього часу, встановлюються контакти за списком останніх дзвінків, проводяться допити свідків. За участі експертів триває пошук автомобіля, на якому, ймовірно, виїхав журналіст, тобто жодна з версій і напрямків розшуку не відкидаються остаточно, сказав він. За його даними, оперативно-слідча група зараз активно розшукує особу, яка за два дні до зникнення журналіста працювала разом з ним, збираючи інформаційні матеріали для нової статті. “Крім того, правоохоронці допитуватимуть осіб, яких було піддано критиці у матеріалах Климентьєва. – По кожній публікації, яка мала резонансний характер, буде проведено перевірку”, – запевнив Могильов. *** 31.08.2010 Міліція відпрацьовує вісім версій зникнення головного редактора харківської газети "Новый стиль" Василя Климентьєва. Про це заступник міністра внутрішніх справ України Василь Фарінник. Серед наступних версій: скоєння вбивства В.Климентьєва боржниками з метою неповернення боргів, викрадення журналіста для одержання викупу, інсценування викрадення, загибель журналіста у зв`язку з його невмінням керувати плавзасобами. Ще одна версія, що відпрацьовується міліцією, полягає в тому, що В.Климентьєв міг стати винуватцем або потерпілим у ДТП. "Крім того, ми не відкидаємо версію, що він може бути живим, але, для того щоб повноцінно проводився його пошук, ми порушили кримінальну справу саме за статтею 115 Кримінального кодексу (навмисне вбивство)", - повідомив заступник міністра. Нові елементи щодо вбивств та зникнення журналістів Справа Гонгадзе -5 03.08.2010 Вбивство Георгія Гонгадзе замовив тодішній міністр внутрішніх справ Юрій Кравченко. Про це сказав в ході слідства підозрюваний у вбивстві журналіста Олексій Пукач. Зокрема, Пукач повідомив, що був свідком телефонних розмов Кравченка з президентом Кучмою. Окрім того, за словами Пукача, він був особисто представлений Литвину через декілька днів після вбивства Гонгадзе. Сталося це випадково, коли Литвин, тоді глава адміністрації президента, заїхав провідати Кравченка у його кабінеті. Там також перебували генерали МВС: нині покійний Едуард Фере, а також нинішній депутат-регіонал Микола Джига, який сьогодні хоч і працює губернатором Вінницької області, але не поспішає позбуватися депутатського імунітету. За словами Пукача, наказ відрізати голову і перепоховати тіло Георгія Гонгадзе він отримав на другий день після цих подій у кабінеті Кравченка, щоб нібито «замести сліди». Адже, оскільки голова і тіло були поховані в різних місцях, це значно ускладнювало розкриття злочину. Але Пукач начебто злякався, що стане крайнім у всій цій історії, і тому підкинув у могилу прикраси, які належали Георгію. *** 03.08.2010 Замовники вбивства Георгія Гонгадзе мають хороші шанси уникнути покарання, навіть не будучи названими, зазначила адвокат Мирослави Гонгадзе Валентина Теличенко. Що ж до замовників злочину, то їх досі не встановлено, а це, на думку адвоката, фактично означає, що вони мають дуже хороші шанси уникнути покарання, навіть не будучи названими. *** 03.08.2010 У рамках розслідування справи про вбивство Георгія Гонгадзе відбулася очна ставка спікера Володимира Литвина зі звинуваченим Олексієм Пукачем. Як повідомляє «Українська правда» з посиланням на джерела, зустріч Пукача і Литвина відбулася у будівлі Головного слідчого управління ГПУ. На очній ставці також був присутній керівник слідчої групи Генпрокуратури у справі Гонгадзе Олександр Харченко. Також, за словами джерел, перед цим Литвин був окремо допитаний у приміщенні парламенту, щоб з’ясувати позицію спікера з тих питань, які порушувалися в ході очної ставки. Очна ставка була проведена в рамках базової справи про вбивство Гонгадзе №60-1241, тому і Литвин, і Пукач в ході слідчих дій мали статус свідків. Обвинуваченим Пукач проходить по кримінальній справі, виділеній з великої справи в окреме провадження, і там досліджується безпосередньо його роль у вбивстві Гонгадзе. *** 04.08.2010 Генпрокуратура може провести очну ставку екс-президента Леоніда Кучми і екс-начальника служби зовнішнього спостереження МВС Олексія Пукача у справі про вбивство журналіста Георгія Гонгадзе. Про це повідомив один з учасників слідчої групи, пише «Газета.ua». Говорячи про очну ставку спікера Володимира Литвина і Пукача оперативники заявили: "Литвин і Пукач виступали в ролі свідків у справі, яка виділена в окреме провадження. Але кожен, по суті, залишився на тих же позиціях, які зафіксовані в матеріалах слідства раніше", - заявили представники генпрокуратури. При цьому представники слідчої групи не повідомили, які свідчення давали Литвин і Пукач, зазначивши лише, що спікер заперечує свою причетність до злочину. У ГПУ також повідомили, що термін утримання Пукача під вартою продовжено до 8 жовтня, і він приступає до виконання статті 218 КПК, тобто починає знайомитися з матеріалами звинувачення. Раніше Генпрокуратура обіцяла у серпні передати справу про вбивство журналіста Георгія Гонгадзе до суду. *** 20.08.2010 Експерти називають схему використання компроматів одним із важелів впливу в українській політиці сьогодні. Так, наприклад, за екс-генералом МВС Олексієм Пукачем закріпилася стійка репутація козирного валета ще з часів Леоніда Кучми. Як відзначає Відголос, після арешту він і поготів став публічним страховищем у політичних іграх у Верховній Раді і не тільки. "Якщо Литвин відчуває свою непричетність до справи Гонгадзе, то він не буде піддаватися цьому тиску. А якщо раптом ми побачимо, що він змінив погляди щодо дати і системи проведення виборів до місцевих рад, то тоді він продемонструє зворотне", - зазначив політолог Володимир Поляков. "За Ющенка цим чинником (справою Гонгадзе – ред.) тиснули на Литвина, щоб розвалити коаліцію більшості Тимошенко. За Януковича цю справу використовують теж як інструмент впливу на Литвина, щоб зробити його більш слухняним і покірним. Я не виключаю, що такий тиск на спікера здійснювався і тоді, коли в антиконституційний спосіб створювалася більшість Азарова – Януковича", - каже політолог Олексій Гарань. На думку політичного експерта Володимира Цибулька, екс-генерал МВС став "паличкою-виручалочкою" для влади. "Янукович виявився тим самим Ющенком у плані маніпулювання кримінальним інструментарієм. Фактично виходить, що Пукача використовують як засіб тиску на тих чи інших політиків," - вважає політолог. А на думку політолога Сергія Тарана, Генпрокуратура давно є "політичним органом, який час від часу здійснює тиск на опозиційних політиків, а не тільки на члена своєї коаліції Литвина". "У ЗМІ циркулювали чутки, що нібито у свідченнях Пукача згадується голова Верховної Ради. Напевно, було доцільно його допитати", - говорить юрист і депутат Сергій Власенко (фракція БЮТ). З іншого боку, на його думку, сьогодні після смерті колишнього міністра МВС Юрія Кравченка і генерала Едуарда Фере ланцюжок від Литвина до Пукача простежити і довести юридично неможливо. Інший "бютівець" Володимир Бондаренко заявляє, що ця тема, яка часто з'являється перед виборами, "використовується не тільки проти Литвина". "От, наприклад, свідчення екс-судді Зварича вигідно застосовуються проти голови Верховного суду Василя Онопенка, який виступив проти судової реформи. У майбутньому використання цього механізму проти політичних опонентів ми ще побачимо не раз," - сказав він. Генерал міліції, депутат фракції НУ-НС Геннадій Москаль вважає, що в подальшому той-таки Пукач може заявити на кого завгодно. "Одне можна сказати точно: якщо владі знадобиться, Пукач заявить, що зустрічався і з Тимошенко, і з Тігіпком. Доведеться останнім ходити на очні ставки і доводити, що вони генерала знати не знають. Наступним може бути будь-хто, на кого вкажуть правителі", - сказав Москаль. Побиття, напади, залякування - 7 09.08.2010 В Донецьку двоє невідомих пошкодили апаратуру і погрожували розправою 22-річному фотокореспондентові регіональної газети «Донецькі новини» Данилові Павлову, який робив зйомку за завданням редакції. Інцидент трапився 6 серпня. Повідомляється, що вдень близько 15.00 Данило Павлов і двоє його колег із редакції знімали торговий кіоск на бульварі Шахтобудівників, у якому продаються курильні суміші. На той час кіоск був закритий і фотокореспондент зробив кілька знімків. Та несподівано до них підійшли двоє високих молодих людей спортивної статури і безапеляційно у грубій формі почали вимагати віддати фотоапарат. «Я був зі співробітниками редакції, фотографував кіоск, де продаються курильні суміші. Раптом підійшли двоє людей, які на дві голови вищі за нас і спортивної статури, віком близько 25 років. Вони у грубій формі з погрозами почали намагатися відібрати фотоапарат», - розповів Данило Павлов. Щоб зберегти редакційну апаратуру, він у присутності цих двох молодиків видалив зроблені знімки з флеш-карти пам'яті фотоапарата, однак це їх не задовольнило, і Данило Павлов змушений був віддати їм карту пам'яті. «Я відформатував флеш-карту пам'яті фотоапарата прямо у них на очах, видалив знімки, вони переконалися, що зображень немає. Але потім все одно стали смикати за ремінь і вимагати фотоапарат... Я віддав картку, тому що побоявся, що вони зараз розіб`ють об`єктив фотоапарата. Вони забрали картку, але не відразу залишили нас у спокої - стали стежити за нами, поки ми не сіли у громадський транспорт і не поїхали», - розповів журналіст. Данило Павлов уточнив, що ціна відібраної карти пам'яті з фотоапарата становить близько 100 доларів, і повідомив, що відразу після інциденту написав заяву про те, що сталося, у Калінінський райвідділ міліції. *** 11.08.2010 Працівники міліції Калінінського районного відділу Донецького міського управління внутрішніх справ протягом кількох діб затримали осіб, які вчинили протиправні дії стосовно фотокореспондента однієї з місцевих газет. Як повідомив начальник районної міліції Василь Горячев, 6 серпня від журналіста надійшла заява про притягнення до відповідальності двох невідомих, які під час виконання ним редакційного завдання на одній з вулиць відібрали у нього флеш-карту від фотоапарата. Затримані 23-річні молодики свої дії мотивують небажанням того, щоб їх фотографії на фоні кіоску з курильними сумішами потрапили у ЗМІ. Зараз правоохоронці збирають необхідні матеріали, у тому числі опитують свідків щодо цієї події, після чого буде прийняте рішення відповідно до закону. 16.08.2010 В неділю у Дніпропетровську невідомі побили журналіста Юрія Михайловича. Цей напад він пов`язує зі своєю професійною діяльністю. Як розповів у коментарях ТК пан Михайлович, на початку серпня була закрита його програма «Аргументи за та проти», яку він вів на «51 каналі». «Я робив незалежну програму, де давав змогу взяти участь і висловитись не лише представникам влади, як це прийнято, а опозиції, у тому числі і БЮТ. Звісно це не влаштовувало владу і програму закрили, - сказав Юрій Михайлович, - І мені повідомили, що я не маю стосунку до цього каналу. Сталось це перед виборами». За його словами, керівництво мотивувало закриття проекту тим, що так вирішила редакційна рада, навіть попри те, що програма входить до плану держзамовлення до кінця року. Зараз на каналі виходить інший проект з трохи зміненою назвою: «За і проти». Однак, як повідомив пан Михайлович, він не збирався залишати місто, а планував організувати прес-конференцію і оголосити про те, що керівництво області утискає свободу слову. «До цього була закрита ще низка програм на інших каналах», - додав він. Після цього, за його словами, йому почали надходити погрози від невідомих осіб, які погрожували фізичною розправою. «Вони довели мене до такого стану психозу, що я не виходив з дому. Вчора до мене приїхав товариш і запросив на День народження. Після цього мене вистежило двоє людей професійних та фізично підготовлених. Дуже швидко і фактично на очах охорони закладу, де ми перебували, вони на мене напали. Десь 30-40 хвилин я лежав на асфальті і не міг піднятись, а охорона викликала швидку», - розказав він. За словами журналіста, зараз у нього пошкоджене ліве коліно та стопа, через що він не може ходити, окрім цього нанесені удари в області ребер та обличчя. Також Юрій Михайлович наголосив, що під час нападу йому погрожували. Заяву щодо інциденту він подав до РВВС міста Дніпропетровська. «Я переконаний. Що це відвертий тиск на вільну пресу місцевої влади на найвищому рівні області», - зазначив Юрій Михайлович. *** 17.08.2010 У дніпропетровській міліції вважають, що на сьогодні немає підстав пов'язувати напад на журналіста Юрія Михайловича з його професійною діяльність. Про це повідомила "Телекритика". За інформацією прес-служби дніпропетровської міліції, 15 серпня о 8-й ранку до Жовтневого райвідділу Дніпропетровського міського управління внутрішніх справ від чергового лікаря міської лікарні Дніпропетровська надійшло повідомлення, що зі скаргами на забій грудної клітини за медичною допомогою звернувся у нетверезому стані Юрій Михайлович. Він назвався «членом комітету Міжнародної федерації журналістів Незалежної медіапрофспілки України», однак на прохання правоохоронців жодних документів не пред'явив. У ході дослідчої перевірки було встановлено, що пан Михайлович перебував у нічному розважальному клубі «Бартоломео» з 23.00 14 серпня до 05.30 15 серпня. За словами співробітників клубу, він вжив понад 1 літр горілки та віскі, вів себе неадекватно, вилазив на стіл бару, чіплявся до відвідувачів закладу та намагався спровокувати з ними конфліктну ситуацію. Згідно з 15-ма фіскальними чеками клубу «Бартоломео» пан Михайлович купив спиртних напоїв загальною кількістю 1,050 літра. Опитані охоронці клубу «Бартоломео» повідомили, що 15 серпня о 05.30 Юрій Михайлович у нетверезому стані, вийшов із клубу «Бартоломео» та по пішохідній доріжці пішов у напрямку вулиці Набережна Перемоги. «Через декілька хвилин вони почули його крик та підбігли до Михайловича Ю. К., який на відстані близько 50 метрів від клубу лежав на землі, поблизу з ним вони нікого не бачили. Вищевказані охоронці привели Михайловича Ю. К. назад до входу в клуб "Бартоломео", яким він поскаржився, що на нього нібито напали двоє невідомих та один з них штовхнув його в груди. На прохання Михайловича Ю. К. охоронці викликали бригаду швидкої медичної допомоги, якою його було доставлено до міської лікарні м. Дніпропетровська», - йдеться у повідомленні міліції. Тим часом за інформацією прес-служби міліції, в.о. генерального директора Дніпропетровської обласної державної телерадіокомпанії Валентин Чанглі розказав, що пан Михайлович не був штатним або позаштатним працівником телерадіокомпанії, трудового договору або будь-яких трудових відносин з Дніпропетровської ОДТРК не мав, а вів програму за громадською ініціативою. За його словами, програма «Аргументи за і проти» була знята з ефіру рішенням зборів редакційної ради каналу через те, що Юрій Михайлович з 9 по 30 липня не з'являвся на телекомпанії і не відповідав на телефонні дзвінки. 25.08.2010 25 серпня близько 9-ї ранку невідомі стріляли по вікнах робочого кабінету редактора газети «Світлиця», що виходить у селищі міського типу Нові Санжари. За версією правоохоронців, йдеться про хуліганство. «Ситуація дійсно мала місце вранці 25 серпня і дана інформація зареєстрована. Працівники міліції туди виїжджали. По журналістам стрільби не було, бо на той момент у редакції нікого не було. Постріл здійснений з пневматичного пістолета, який стріляє кульками. Там на склі є 2 маленькі пробоїнки від пневматичного пістолета, з подібних - стріляють у пневмотирах. Ці кульки навіть не пробили вікно наскрізь, вони впали між першим і другим склом...Зараз проводиться перевірка і швидше за все - стріляли з хуліганських спонукань, а не через політику чи публікацію якихось матеріалів», - зазначив у коментарях агентству начальник відділу зв'язків із громадськістю ГУ МВС у Полтавській області Юрій Сулаєв. Як підтвердив ТК головний редактор газети Олександр Зінченко, кулі впали між подвійним склом, навпроти його робочого столу. На момент пострілу у редакції нікого не було. За його словами, відразу ж після інциденту він звернувся до Новосанжарського районного відділу внутрішніх справ. «Відразу ж за викликом прийшли три особи з міліції, склали протокол. Сьогодні прийшли ще раз, щоб вилучити пошкоджене віконне скло», - сказав редактор. Сам Олександр Зінченко пов`язує цей інцидент з професійною діяльністю, адже газета не раз критикувала представників органів місцевої влади. Зокрема, йдеться про матеріали щодо планів Новосанжарського селищного голови Андрія Реки витратити 2 мільйони бюджетних гривень на розчищення 2 км місцевої річки, а також статті пронамагання екс-керівника Новосанжарської РДА Миколи Долини і начальника місцевого управління соцзахисту населення Наталії Гомлі відсудити гроші з бюджету та газети «Світлиця» через призначення їм судово-психіатричної експертизи. «Протягом останнього часу газета публікувала критичні матеріали на адресу колишнього голови райдержадміністрації Миколи Долини, який на даний момент судиться з районною радою і виставляє претензії на 50 тисяч моральних збитків, - каже редактор. - Також критика стосувалася діючої начальниці управління праці та соціального захисту Наталії Гомлі, яка позивається до депутата районної ради Анатолія Дорохова і до нашої газети. Вони вважають що їм завдано моральних збитків, і звернулися до суду з проханням призначити експертизу, яка б довела, що вони морально страждають. Звичайно, це смішно, адже з часу виходу критичних публікацій минуло півроку». Щодо попередніх погроз, пан Зінченко зазначив: «Мені особисто ніхто не погрожував, а от щодо моїх підлеглих випадки були. Протягом чотирьох років мого керівництва редакцією не раз журналісти отримували прямі і непрямі погрози - траплялося, погрожувати приїздили просто в редакцію. Зокрема, наприкінці 2009 року селищний голова Андрій Река погрожував моєму заступнику і журналісту Петру Жаботинському... Коли ми перестали спускати такі випадки на гальма і почали звертатися до міліції і оприлюднювати факти перешкоджання професійній діяльності, нападники перейшли до підпільних дій». За словами Олександра Зінченка, нині охорони у офісі немає, редакція продовжує працювати у звичайному режимі. 27.08.2010 «Невідомий 27 серпня наніс два ножові поранення редактору районної газети «Сільське життя» (Житомирський район) Валерію Івановському в центрі Житомира. Про це повідомляє інформаційне агентство «Українські новини» з посиланням на начальника управління Міністерства внутрішніх справ у Житомирській області Юрія Івакіна. Зі слів пана Івакіна, близько 16:00 27 серпня в чергову частину УМВС надійшло повідомлення від оператора служби швидкої допомоги про те, що в одну з лікарень доставлено чоловіка з ножовими пораненнями. Постраждалим виявився редактор газети «Сільське життя». За інформацією Юрія Івакіна, Івановський розповів, що 27 серпня йому подзвонив на мобільний телефон невідомий і запропонував зустрітися під приводом передачі матеріалів про діяльність Житомирської районної ради. Під час зустрічі в центрі Житомира на вул. Московській невідомий спочатку пирснув в обличчя редактору сльозоточивий газ, а потім наніс два удари ножем у стегно. Водночас інтернет-газета «Житомир-онлайн» повідомляє про нанесення редактору трьох поранень. Видання з посиланням на самого потерпілого зазначає, що напад спровоковано публікаціями Івановського. Зараз потерпілий перебуває в одній з лікарень міста під охороною співробітників міліції. Зі слів Івановського, складено фоторобот нападника, який розіслано в усі відділення міліції України. Міліція пообіцяла 30 тис. гривень винагороди за надання правдивої інформації про нападника. Порушено кримінальну справу за фактом нападу на журналіста за частиною 4 статті 296 (хуліганство із застосуванням вогнепальної або холодної зброї) Кримінального кодексу. 15.08.2010 Невідомі побили журналіста місцевої газети у Василькові Владлена Сергієнка. Троє молодиків перестріли чоловіка дорогою на роботу. Постраждалий стверджує, що то була спланована акція залякування. Владлен Сергієнко пише статті до місцевої газети. Чоловік переконує, що його побили через його журналістську діяльність. І напад було сплановано. *** "Мешканець Київщини Владлен Сергієнко не є професійним журналістом, а здійснений на нього напад не можна розцінювати як наступ на свободу слова". Таку заяву оприлюдинив відділ зв'язків з громадськістю Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Київській області. У заяві, зокрема, наголошено на тому, що видання, яке друкує В. Сергієнко, не має державного свідоцтва про реєстрацію ЗМІ й називається «Інформаційним бюлетенем», виходить накладом менше тисячі примірників, а отже не відноситься до категорії друкованих засобів масової інформації. «До того ж, як вдалося попередньо з'ясувати, пан Владлен, зарахувавши себе до представників журналістської професії, встиг нажити собі серед сусідів багато недоброзичливців, з якими мав конфлікти на побутовому грунті», - сказано у повідомленні. Втім, у заяві запевнили, що працівники органів внутрішніх справ Київщини в повній мірі розслідують факт побиття зловмисниками В. Сергієнка. Наразі зібрані усі матеріали за фактом злочину й очікується висновок судово-медичної експертизи. Відтак буде вирішене питання щодо порушення кримінальної справи. Економічний, політичний та непрямий тиск - 10 02.08.2010 Генеральний директор Черкаської ОДТРК «Рось» Михайло Калініченко заявив про погрози та тиск з боку губернатора Сергія Тулуба в прямому ефірі національного 5 каналу. «На Черкащині здійснюється реальний наступ на свободу слова», - сказав Калініченко, звинувачуючи в тискові губернатора області Сергія Тулуба, який «зробив з ОДА воєнний комунізм» та «тримає в руках органи СБУ, міліції та прокуратури». Михайло Калініченко навів подробиці розмови, яка відбулась у нього з губернатором. За словами гендиректора ОДТРК «Рось», від нього вимагають написати заяву про звільнення, оскільки він ніби-то відмовляється виконувати команди губернатора. Михайло Калініченко через ефір звернувся до президента України Віктора Януковича з питанням, чи справді той давав Сергію Тулубу необмежені повноваження, зокрема, й щодо звільнення самого Калініченка. Заяви пролунали в програмі «Медіа-клуб» на 5 каналі, в якій також взяла участь виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар. Вона підтвердила тиск влади як у черкаському регіоні, так і скрізь по Україні. *** 13.08.2010 Черкаська обласна організація Національної спілки журналістів висловлює занепокоєння ситуацією зі звільненням з посади генерального директора Черкаської обласної державної телерадіомовної компанії “Рось” Михайла Калініченка. Про це повідомляє УНІАН, цитуючи заяву НСЖУ. За словами авторів заяви, серйозні звинувачення керівника Черкаської ОДТРК “Рось” щодо утисків з боку голови Черкаської облдержадміністрації Сергія Тулуба не стали предметом розгляду і реагування влади. Натомість М.Калініченка було звільнено наказом Держкомтелерадіо на підставі, що він викладає (з незначним навчальним навантаженням) в черкаському університеті. Черкаську обласну організацію НСЖУ дивує також аргументація, яку наведено у зверненні губернатора С.Тулуба до голови Держкомтелерадіо Юрія Плаксюк - нібито «М.Калініченко, використовуючи службове становище, проводить збір компрометуючої інформації для виконання «політичних замовлень», отриману інформацію оприлюднює в прямому ефірі». При цьому в заяві наголошується, що “таке бездоказове звинувачення дискредитує нашого колегу та принижує гідність колективу ОДТРК". В НСЖУ вважають, що на Черкащині журналісти зазнають утисків з боку влади, що влада демонструє безапеляційність та неготовність до партнерства та діалогу зі ЗМІ, як повідомив кореспонденту УНІАН голова Черкаської обласної організації НСЖ Сергій Томіленко. 10.08.2010 Трудовий колектив телеканалу "Тоніс" просить президента Віктора Януковича не допустити знищення та поглинання каналу. "Трудовий колектив одного з найстаріших телеканалів України змушений звернутися до Вас з приводу безпрецедентної ситуації, що склалася на цей час, пов'язаної із фактичним захопленням каналу та його подальшим знищенням", - сказано у офіційному звернення журналістів каналу. За словами працівників телеканалу, "Тоніс" став заручником ситуації, коли частина корпоративних прав телеканалу була передана власниками у заставу в забезпечення повернення кредитів, наданих комерційним банком "Трансбанк". "Боржники банку та власники телеканалу здійснили необхідні заходи, спрямовані на реструктуризацію заборгованості та повернення кредитних коштів за укладеними договорами", - сказано у листі. За словами працівників каналу, з боку банку були отримані листи, відповідно до яких банк погоджувався розпочати переговори та здійснити реструктуризацію заборгованості на взаємовигідних умовах. Вони стверджують, що в другій половині поточного року різко активізувалися усі без виключення судові процеси, ініційовані банком, предметом розгляду яких є саме звернення стягнення на корпоративні права телеканалу. "Більш того, у трудового колективу каналу склалося стійке враження щодо явної зацікавленості в рейдерському захопленні каналу з боку певних осіб шляхом звернення стягнення на корпоративні права в телеканалі та наступному перепродажу банком вказаних корпоративних прав зацікавленим особам при повному потуранні з боку судових органів та органів державної влади", - йдеться у листі. Тому редакційна звернулася до Януковича, "як до гаранта Конституції України, яка забезпечує та гарантує недоторканність права на власність, на працю, на неупереджене, законне, рівне та справедливе здійснення судочинства, тому що інших засобів захисту у телеканалу "Тоніс" не залишилося". 12.08.2010 Влада намагається закрити Чорноморську ТРК перед виборами, як каже президент Чорноморської телерадіокомпанії Тетяна Красикова в інтервью Бі-бі-сі, українській службі. "Це вже п’ята спроба нас закрити - тобто влада змінюється, а Чорноморська телерадіокомпанія залишається такою компанією, яку краще напередодні виборів закрити. Тобто за 15 років нічого не змінилося, влада приходить і йде а Чорноморська ТРК постійно не у фаворі. Вона заявляє, що телекомпанія має політичне забарвлення: «Хоча зараз ми не приховуємо, що наші симпатії на боці Блоку Юлії Тимошенко, і ми цілком погоджуємося з висновком БЮТ і, зокрема депутата Андрія Сенченка, який має безпосередній стосунок до компанії, що останні події свідчать про спроби політичного тиску з боку влади». Звинувачення щодо ТРК вона називає замовними та необгурнтованими: «Нас звинувачують у тому, що ми за дуже високими цінами зробили продукт для Фонду соцстраху. Але коли я кажу, що ми - комерційна компанія, яка не дотується державою, і ціни у нас договірні - цього чомусь ніхто чути не хоче. Тим більше, за цим епізодом нас вже перевіряла прокуратура 2009 року і жодних порушень не знайшла. Але прийшла нова влада, пан Грач знову звернувся з вимогою про перевірку, і я вважаю це просто зведенням рахунків з його боку. Це гарний привід для нової влади для того, щоби чинити на нас відповідний тиск, бо, як правило, такий тиск посилюється перед виборами. І ось прийшли сьогодні (у середу) з новою перевіркою, але оскільки це рішення суду, ми поводимося коректно і співпрацюємо з КРУ.» Втім, редакційну політику телеканалу Красікова називає об»активною та критичною до влади: "По великому рахунку, я вважаю, що ми не стільки опозиційні, скільки об’єктивні. Справа в тому, що усі ЗМІ як правило намагаються не бачити недоліків у діючої влади. А ми їх бачимо і говоримо про це". *** 18.08.2010 Державна податкова адміністрація в Автономній республіці Крим заарештувала рахунки ТОВ «Чорноморська телерадіокомпанія». Про це заявив народний депутат від БЮТ, якого пов'язують з телекомпанією, Андрій Сенченко, як повідомляє "Телекритика". Народний депутат зазначив, що «Чорноморська ТРК» оскаржуватиме дії податківців Криму в суді. «Ми в судовому порядку відстоюватимемо своє право, тим більше, що таких повноважень в податкової служби просто не існує», - заявив він. За словами Андрія Сенченка, у зв'язку з арештом рахунків у телекомпанії виникли серйозні проблеми в роботі. «Що таке рахунок? Це можливість виплатити людям заробітну плату, сплатити комунальні послуги, трансляцію і так далі. Врешті-решт, це прямі збитки, і тому позов, який готується на адресу податкової, стосуватиметься не лише поновлення рахунку, але і претензій відносно нанесення збитку», - відзначив народний депутат. 9 серпня податкова арештувала майно «Чорноморської ТРК». Як пояснювала президент «Чорноморки» Тетяна Красикова, податкова міліція підозрює компанію в тому, що вона проводила безтоварні угоди, чим завдала шкоди державі на суму 6,7 мільйона гривень, і подачі недостовірних даних у податкових деклараціях. Окрім цього, 11 серпня телерадіокомпанію почало перевіряти Контрольно-ревізійне управління щодо оплати Фондом соцстраху України інформаційних послуг, які йому надавала ця телерадіокомпанія у 2009 році. За словами Тетяни Красикової, народний депутат Леонід Грач написав звернення до президента і до міністра внутрішніх справ Анатолія Могильова, щоб ті перевірили, на яких підставах за певні ціни «Чорноморка» надавала ці послуги фонду. Начальник кримської міліції звернувся до суду, і суд призначив провести перевірку КРУ. *** 20.08.2010 Голова Державної податкової адміністрації України Олександр Папаїка заперечує факт арешту рахунків ТОВ «Чорноморська телерадіокомпанія». Про це він заявив на прес-конференції 19 серпня, повідомляє УНІАН. «Результатів цієї перевірки ми поки що не знаємо, податкова адміністрація нікого, нічого не заарештовує, вона перевіряє правильність взаєморозрахунків з бюджетом. Ми ні з ким не боремося, ми всіх закликаємо до відповідальності, до рівноправних відносин», - відзначив голова ДПАУ. Як повідомляла ТК, 18 серпня народний депутат від БЮТ Андрій Сенченко, якого пов'язують з «Чорноморською ТРК», заявив, що Державна податкова адміністрації в АР Крим арештувала рахунки телекомпанії. Також він пообіцяв оскаржувати дії податкової в суді, адже, за його словами, арешт рахунків спричинив проблеми в роботі ТРК. Нагадаємо, 9 серпня податкова арештувала майно «Чорноморської ТРК». Як пояснювала президент «Чорноморки» Тетяна Красикова, податкова міліція підозрює компанію в тому, що вона проводила безтоварні угоди, чим завдала шкоди державі на суму 6,7 мільйона гривень, і подачі недостовірних даних у податкових деклараціях. Окрім цього, 11 серпня телерадіокомпанію почало перевіряти Контрольно-ревізійне управління щодо оплати Фондом соцстраху України інформаційних послуг, які йому надавала ця телерадіокомпанія у 2009 році. За словами Тетяни Красикової, народний депутат Леонід Грач написав звернення до президента і до міністра внутрішніх справ Анатолія Могильова, щоб ті перевірили, на яких підставах за певні ціни «Чорноморка» надавала ці послуги фонду. Начальник кримської міліції звернувся до суду, і суд призначив провести перевірку КРУ. *** 27.08.2010 Співробітники податкової міліції 26 серпня намагалися вилучити в Чорноморської телерадіокомпанії декілька відеокамер. Про це заявили в кримській організації партії "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина", повідомляють "Українські новини". "Спочатку вони заарештували майно "Чорноморки", потім заарештували рахунки. Напевно, їм здалося, що цього замало, і тепер вони вирішили вилучити наше обладнання", - заявила президент Чорноморської ТРК, депутат Верховної Ради Криму від фракції БЮТ Тетяна Красикова. За даними "Батьківщини", у другій половині дня представники податкової міліції почали вилучення робочих документів на Чорноморській телерадіокомпанії та спробували вилучити дві телекамери. 11.08.2010 Перед ефіром менеджмент каналу "1+1" заборонив репортаж Мирослава Отковича про ремонт дороги до дачі президента Януковича. Згодом редактор зміг захистити сюжет та пустити його в ефір. Про це повідомляє автор репортажу, Мирослав Откович, в рубриці "колонка" на "Українській Правді". "Генеральний директор телеканалу "1+1", Олександр Ткаченко, зі слів редакторів, о 19.20 (за десять хвилин до ефіру) заборонив показувати мій сюжет про VIP дорогу, яку будують від Києва до Вишгорода. Зрештою, сюжет вийшов в ефір через принципову позицію редактора, хоча і у зміненому вигляді"Б - зазначає автор сюжету та журналіст "1+1" Мирослав Откович в колонці "Української Правди". "Топ-менеджера, зі слів редакторів, найбільше дратували будь-які згадки про те, що це дорога, якою буде їздити президент. Він категорично був проти інтерв'ю людей, які заявили - дорогу будують передусім для президента. Хоча, фактично, немає сумніву, чому саме з-поміж десятків тисяч кілометрів доріг в Україні так натхненно ремонтують саме 8 кілометрів до Вишгорода. Можливо, безпека керівника країни і справді виправдовує такі витрати. Зрештою, під заборону потрапило все, що, на думку топ-менеджера, могло зашкодити іміджу президента або, як сказали працівники СБУ блогеру Шинкаренку: "Оставить неприятный след в душе". 17.08.2010 17 серпня близько 18 годин сайт 5 каналу був зламаний. "На сайт намагалися завантажити файл, який дозволяв хакерам здійснювати повне управління сайтом. Спроба вторгнення була здійснена зловмисниками за допомогою зараженого вірусами сервера за межами України", - наголошується в повідомленні телеканалу. Вторгнення відразу було ліквідовано з посиленням безпеки. Однак повторні спроби злому не припиняються й досі. Веб-департаменту 5 каналу стало відомо, що відбувається масована атака на сервери компанії, яка обслуговує сайт телеканалу. Тому роботу сайту тимчасово призупинили для запобігання знищення бази даних. Компанія-провайдер вживає заходів для остаточної зупинки атаки, після чого сайт 5 каналу буде працювати в повному обсязі. "Колектив 5 каналу бачить в цих діях сплановану акцію з боку зацікавлених структур, за умови неможливості на сьогодні відключити мовлення 5 каналу, обмежити будь-яку можливість оперативного донесення правдивої та збалансованої інформації до суспільства", - говориться в повідомленні. Подібні акції спостерігалися під час президентських перегонів 2004 року, а також під час виборів 2006 року, у вересні 2007 року під час парламентських виборів. "Хакерські атаки на сайт 5 каналу повторюються під час значущих подій в Україні. Таким чином, все вказує на замовний характер цих злочинних дій", - вважають на телеканалі. 18.08.2010 Депутат Інна Богословська просить Генпрокуратуру притягнути посадових осіб ТВі до кримінальної відповідальності за мовлення в ефірі. Про це повідомляє "Українська Правда". Це випливає з її листа до ГПУ, який передали каналу, повідомляє прес-служба ТВі. У Листі, зокрема, стверджується, що канал не виконує ухвалу адміністративного суду Києва і продовжує ефірне мовлення. Богословська апелює до Генпрокуратури, звертаючи увагу на те, що за невиконання ухвали суду передбачена кримінальна відповідальність. У ТВі також повідомили, що у середу на канал прийшов представник ГПУ з вимогою пояснити причини "невиконання судового рішення Окружного адмінсуду Києва, яким було скасовано рішення конкурсу, проведеного Нацрадою з питань телерадіомовлення. Представник прокуратури передав каналу лист від Богословської. "Прес-служба телеканалу ТВі звертає увагу громадськості, що порушення кримінальної справи, про яке по суті просить народний депутат, може спричинити низку заходів: від арешту ключових осіб каналу до вилучення "речових доказів", тобто засобів мовлення каналу", - йдеться у повідомленні. При цьому, стверджують на каналі, Богословска умисно замовчує, що постанова Окружного адмінсуду Києва не вступила в законну силу і передана до Апеляційного суду. "Тому мотивоване статтею 382 Кримінального кодексу України звернення депутата до Генпрокуратури з проханням "вжити відповідних заходів" за невиконання телеканалом ТВі судового рішення, яке не набрало законної сили, може розцінюватись як здійснення незаконного впливу на телеканал та встановлення цензури на поширення телеканалом "ТВі" інформації, згідно з чинною ліцензією на мовлення", - вважають представники каналу. Нові елементи у перешкоджанні професійної діяльності -2 4.08.2010 Фотокореспондент інформаційного агентства УНІАН Віталій Данильченко, який постраждав під час підготовки репортажу щодо рейдерского захоплення новокаховского заводу «Таврія», програв суд за статтею 171 Карного Кодексу - «Перешкоджання законній професійній діяльності журналістів». Як розповів Телекритиці пан Данильченко, охоронця, який напав на нього та наніс побої, звинувачено за статтею 125 - «Зумисне нанесення тілесних ушкоджень». Згідно рішення суду, він має сплатити штраф у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів (близько 800 грн). За словами фотографа, він звертатиметься до апеляційної інстанції. Справа розглядалася у Новокаховському міському суді. Кримінальну справу за фактом побиття пана Данильченка у Новій Каховці порушили у вересні 2009 року за статтею 171 «Перешкоджання законній професійній діяльності журналістів». 10.08.2010 Апеляційний суд міста Києва 9 серпня відмовив у задоволенні апеляційної скарги журналіста Нового каналу Сергія Кутракова і підтвердив рішення Шевченківського районного суду міста Києва, який 12 липня скасував постанову про порушення кримінальної справи щодо перешкоджання професійній діяльності журналіста міліцейським підрозділом «Беркут». Про це повідомляє "Телекритика", посилаючись на Османа Пашаєва, голову профспілки «Медіафронт», яка винаймала адвокатів для Сергія Кутракова. Суд прийняв рішення на першому ж слуханні. Інтереси Сергія Кутракова представляли юристи з «Регіонального союзу адвокатів». За словами Османа Пашаєва, сторона Сергія Кутракова готуватиме касаційну скаргу на рішення апеляційного суду. Нагадаємо, 12 липня Шевченківський суд скасував постанову про порушення кримінальної справи щодо перешкоджання професійній діяльності журналіста Нового каналу Сергія Кутракова. Це рішення суд прийняв, задовольнивши скаргу «Беркута», подану у відповідь на порушення кримінальної справи. 19 липня Сергій Кутраков подав апеляцію, яку суд прийняв до розгляду. Як відомо, 8 квітня у приміщенні Українського дому кореспондент Нового каналу, виконуючи редакційне завдання, проводив зйомку сюжету про відкриття фотовиставки «Волинська різанина: польські та єврейські жертви ОУН - УПА». Коли розпочалася штовханина між організаторами виставки та ВО «Свобода», Кутраков фіксував ці події на камеру, «у зв'язку з чим охоронці, перешкоджаючи законній професійній діяльності журналіста, насильно виштовхали кореспондента телеканалу із коридору службового виходу, завдавши йому при цьому тілесних ушкоджень». У квітні 2010 року Новий канал подав заяву до прокуратури щодо дій охорони в Українському домі та бездіяльності працівників міліції під час нападу на кореспондента. Судові позови до ЗМІ та журналістів – 1 2.08.2010 Господарський суд Києва прийняв до розгляду судовий позов дніпропетровської християнської церкви повного Євангелія «Блага вість» до телеканалу «1+1». Причина - вихід в ефірі програми «Варта» 11 грудня 2009 року сюжету під назвою: «Організувати секту в Україні може кожен»,пише сайт Релігійно-інформаційної служби України. У прес-службі дніпропетровської громади переконані: «в сюжеті була представлена свідомо помилкова інформація про діяльність "Благої вісті" і пролунали безпідставні звинувачення на адресу її членів і духовного керівництва». Таке ставлення «Добра Новина» вважає «справжнім інформаційним свавіллям, влаштованим журналістами служби ТСН телеканалу "1 +1"». «Подаючи цей позов, ми ставили перед собою дві мети: по-перше, домогтися справедливої судової оцінки скоєного телеканалом «1 +1» інформаційного беззаконня, по-друге - привернути увагу журналістського корпусу України до необхідності адекватного висвітлення діяльності християнських церков євангельського напрямку, парафіяни яких навіть за офіційними даними складають близько 10% населення нашої країни», - відзначив пастор церкви «Блага вість» Володимир Іванов. Перше засідання по розгляду справи призначено на 6 серпня. Позов представники церкви подавали до суду у квітні цього року, однак суд кілька разів відмовся його прийняти з формальних причин. Раніше, у грудні 2009 року, Східно-Дніпровська конференція Церкви адвентистів сьомого дня в Україні звернулась з відкритим листом до керівництва телеканалу «1+1» та органів державної влади. Адвентисти висловили свій протест проти, за їх словами, наклепницького сюжету журналістки Ольги Павловської про цю Церкву, який транслювався телеканалом під час випуску новин ТСН. Нові елементи про судові позови до ЗМІ та журналістів - 3 30.08.2010 Київський апеляційний адміністративний суд підтвердив скасування результатів січневого конкурсу Національної ради з питань телебачення та радіомовлення на вільні частоти та визнав нечинними ліцензії 5-го каналу і ТВі. Таке рішення оголосив 30 серпня головуючий суддя Анатолій Денісов, розглянувши апеляційні скарги ТВі і 5-го каналу у справі за позовом телеканалів НТН і «Ентер фільм» проти Нацради. Суд задовольнив апеляційні скарги частково, скасувавши постанову Окружного адміністративного суду міста Києва та ухваливши нову. Крім рішень Нацради про результати конкурсу, суд визнав недійсним рішення про його оголошення. Єдиною підставою для рішення апеляційного суду стали незаконні і протиправні, з явними порушеннями, на його думку, дії з боку Національної ради. Тож суд виніс окрему ухвалу до Генеральної прокуратури України про порушення кримінальної справи проти винних осіб. "Дійсно суд виніс рішення не на користь ТВі і 5-го каналу. Рішення тотожно тому що було в суді першої інстанції з деякими змінами, але вони не дають нам право отримати ті ліцензії та частоти, які були отримані на конкурсі в Нацраді отримати ці частоти.Надалі згідно з чинним законодавством ми спробуємо піти у Вищий адміністративний суд і якщо у нас там нічого не складеться, то сподіваємося, що Вищий адмінсуд передасть нашу справу у Верховний суд. Якщо там все буде складно, то будемо звертатися у європейські інстанції щоб добитися правоти " - розповів в коментарі ІМІ шеф-редактор 5-го каналу Володимир Мжельський. За його словами, 5-й канал не буде висловлювати жодних протестів на таке рішення суду, а цю справу намагатимуться вирішувати в Європейському суді з прав людини. На запитання ІМІ, як він може прокоментувати те, що суд ухвалив саме таке рішення, він відповів:" Насправді суд виглядав досить незрозуміло і були помилки адвокатів, але мені здалося, що суд був запрограмований на певне рішення. Оскількі під час розгляду справи суддя апелював до таких речей, мовляв, "ми це розуміємо і поїхали далі". Як зазначив медіаюрист Роман Головенко: 5 канал і ТВі вже втратили права на частоти для ефірного мовлення, оскільки постанова апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення. У каналів залишаються ліцензії на інші види мовлення, крім ефірного, видані раніше. Насправді багато-які дії й рішення Нацради зазнавали критики з приводу їхньої юридичної "чистоти", почасти вона була обгрунтованою. Очевидно і в цьому випадку суд знайшов певні факти порушення процедури проведення конкурсу. Які саме - будемо дивитися повний текст постанови суду, коли він з'явиться. Загалом цей судовий процес поставив під сумнів легітимність дій Нацради не лише по спірному конкурсу, а й по багатьох інших питаннях. Тому не виключено, що й інші рішення Нацради за останній період спробують оскаржити ще якісь учасники ринку, зокрема посилаючись на дану постанову апеляційного суду. Можливо й Конституційному Суду доведеться розглядати питання чи вправі виконувати свої обов'язки члени Нацради, у яких сплив строк повноважень, але які не звільнені парламентом, в яких випадках парламент має їх звільняти, що робити, коли він цього не робить, хоча нібито повинен. Щодо кримінальної відповідальності членів Нацради, які затвердили підсумки конкурсу, то суд дійсно може винести окрему ухвалу для прокуратури в разі, якщо вбачає у діях посадових осіб ознаки злочину. Але постає питання: процедура конкурсу стартували майже рік тому. Якщо в діях членів Нацради дійсно є ознаки злочину, то чому прокуратура була пасивною весь цей час? Зокрема в період до оголошення результатів конкурсу. Нагадаю, що апеляційний суд визнав незаконним ще також і рішення про саме оголошення конкурсу." *** 31.08.2010 Телеканали ТВі та 5 канал подаватимуть касаційні скарги на постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 30 серпня, яка підтвердила скасування результатів січневого конкурсу на вільні частоти. Про це на прес-конференції оголосили генеральний директор ТВі Микола Княжицький і юрист 5-го каналу Тетяна Малашенкова. Окрім цього, ТВі звертатиметься до Європейського суду а інвестор цього каналу - до Європейської комісії з проханням захистити його інвестиції, оскільки між Україною та Європейським Союзом існує угода про взаємний захист інвестицій. «Наш інвестор є громадянином Великої Британії, а інвестиції йдуть через Кіпр», - пояснив пан Княжицький. Нагадаємо, 30 серпня Київський апеляційний адміністративний суд підтвердив рішення суду першої інстанції про скасування результатів січневого конкурсу на вільні частоти та визнання нечинними ліцензій, виданих після цього конкурсу 5-му каналу, та додатків до ліцензії, виданих ТВі. 05.08.2010 У справі за позовом колишнього прем'єр-міністра Павла Лазаренка проти підприємця Геннадія Корбана та редакцій газет «КоммерсантЪ» і «Сегодня» та їхніх журналістів подано апеляційну скаргу. Копія документу є в розпорядженні «Телекритики» . Рішення Солом'янського районного суду міста Києва, яким були задоволені вимоги позивача, оскаржує перший відповідач Геннадій Корбан. Він наводить кілька аргументів, зокрема, й той, що суд не дослідив належним чином, ким насправді була поширена інформація, яку пан Лазаренко вважає недостовірною. «Насправді інформація, уривки з якої позивач вважає такими, що порочать його честь і гідність, була поширена 14.10.2009 року інформаційним агентством УНІАН на сайті (сторінка, на яку посилається відповідач, на сайті УНІАНу відсутня. - ТК), з посиланням на прес-конференцію Корбана Г.О. в УНІАН 14.10.2009 року», - йдеться в апеляційній скарзі. На ці обставини вказував також другий відповідач, ЗАТ «Комерсант-Україна», який клопотав про залучення УНІАН як третьої особи у справі, однак суд відхилив це клопотання. Відповідач вбачає неможливим повний, всебічний та об'єктивний розгляд цього питання без дослідження судом першоджерела інформації, яким міг би бути відео-, аудіозапис з прес-конференції пана Корбана в УНІАНі 14 жовтня 2009 року. Зважаючи на це, а також на інші аргументи, викладені в скарзі, він просить Апеляційний суд міста Києва скасувати рішення Солом'янського райсуду та направити справу на новий розгляд до суду першої інстанції. Суд прийняв скаргу до розгляду і просить позивача і відповідачів надати свої заперечення до 28 вересня. Як повідомляла ТК, у лютому Павло Лазаренко подав до суду на Геннадія Корбана, редакцію «Коммерсанта» і її журналістів Валерія Кучерука та Олену Геду, а також редакцію «Сегодня» і її журналіста Ольгу Негодову позов про захист честі і гідності та відшкодування моральної шкоди через публікації про причетність Павла Лазаренка до вбивства дніпропетровського бізнесмена В'ячеслава Брагінського. Інформацію, озвучену Геннадієм Корбаном на прес-конференції в УНІАНі, поширили й інші ЗМІ, однак екс-прем'єр-міністр вибірково вибрав співвідповідачами пана Корбана лише два видання. 26 травня Солом'янського районний суд міста Києва задовольнив позовну заяву та призначив Корбанові виплатити позивачеві 170 тисяч гривень моральної шкоди, а «Коммерсанту» і «Сегодня» - надрукувати повний текст судового рішення як спростування неправдивої інформації. Судові позови від ЗМІ та журналістів - 106.08.2010 Екс-гендиректор Черкаської ОДТРК «Рось» Михайло Калініченко 5 серпня подав позов до суду на наказ Держкомтелерадіо про його звільнення. «Наказ про звільнення незаконний, оскільки я перебуваю у відпустці, а крім того зараз знаходжусь на лікарняному. Держкомтелерадіо закидає мені сумісництво. Я викладав у виші. Але згідно із законом я маю право окрім основної роботи займатися викладацькою діяльністю», - сказав у коментарі ТК Михайло Калініченко. За його словами, у позові він просить суд відмінити незаконний наказ Держкомтелерадіо та призупинити оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади гендиретора Черкаської ОДТРК. Також Михайло Калініченко поскаржився на те, що боїться провокації з боку тих, хто хотів його прибрати з посади. «Я помітив, що за мною стежать, босюсь, щоб до мого атво не підкинули якісь наркотики або зброю. Взагалі я збираюсь наступного тижня провести прес-конференцію у столиці, і про це там розповісти», - сказав Михайло Калініченко. Нагадаємо, що раніше Михайло Калініченко неодноразово заявляв про тиск та погрози з боку губернатора Черкащини Сергія Тулуба. Нові елементи про судові позови від ЗМІ та журналістів - 6 10.08.2010 Київський апеляційний адміністративний суд задовольнив скарги 5 каналу у справі щодо виділення частот. Відповідні ухвали юридичний відділ телеканалу отримав 9 серпня, повідомляє прес-служба 5 каналу. Суд визнав незаконними та скасував ухвалу про забезпечення адміністративного позову від 16 лютого 2010 року ТОВ "МУЗИКА-ТВ" (група компаній "Інтер") до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про скасування рішень про видачу ліцензій на мовлення від 27 січня 2010 року. Суд також постановив - адміністративну справу за цим позовом передати за територіальною підсудністю до окружного адміністративного суду міста Києва. 12.08.2010 Сьогодні Вищий адміністративний суд відмовив телеканалу TVi у визнанні незаконним призначення Валерія Хорошковського членом Вищої ради юстиції. Нагадаємо, у своїх поясненнях суду представник ТВі Юрій Крайняк, керівний партнер юридичної компанії Jurimex, зазначав, що вважає указ президента про призначення Валерія Хорошковського таким, що не відповідає закону «Про Вищу раду юстиції», зокрема, на думку юриста, Валерій Хорошковський не мав необхідного десятирічного досвіду роботи в галузі права. Натомість представник Служби безпеки України в суді переконував у протилежному. Він звертав увагу на те, що з діяльністю в галузі права безпосередньо пов'язана робота Валерія Хорошковського на посадах помічника прем'єр-міністра (1997-1998), народного депутата (1998-2002), заступника глави Адміністрації президента (06.2002-12.2002), міністра економіки з питань європейської інтеграції України (2002-2004), першого заступника секретаря Ради національної безпеки і оборони (2006-2007), голови Державної митної служби (2007-2009), першого заступника голови СБУ (01.2009-03.2010) та голови СБУ(з 1103.2010). Відповідаючи на запитання суду, яким чином оскаржуваний наказ порушує права та інтереси позивача, Юрій Крайняк зазначав, що оскільки член ВРЮ може звільняти суддів із займаних посад, то указ президента надає можливість потенційного впливу на суддів, які розглядають справу за позовам компаній Валерія Хорошковського проти Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, де третьою особою є ТВі. 12.08.2010 ТВі і "5 канал" заявляють, що Київський апеляційний адмінсуд призначив засідання у справі про позбавлення їх частот, а їм про це не повідомили. Про це повідомляє "Українська Правда". Канали вбачають у цьому спробу тиску на суди і суддів з боку власника компаній-позивачів - ТОВ "Телестудія "Служба інформації" (НТН) та ТОВ "Телерадіокомпанія "Кіно ТВ" (які належать до медіа холдингу Inter Media Group). Як сказано у повідомленні ТВі і "5 каналу", їм "з надійних джерел" стало відомо, що на 16 серпня призначено засідання Київського апеляційного адмінсуду за апеляційною скаргою "5 каналу" і ТВІ у судовій справі за позовом ТОВ "Телестудія "Служба інформації" (НТН) та ТОВ "Телерадіокомпанія "Кіно ТВ" щодо відбирання частот і анулювання ліцензій на мовлення. "Викликає правомірне здивування той факт, що наші компанії не отримали жодної судової повістки з визначенням дати, часу, та місця розгляду нашої справи", - обурюються представники даних каналів. Вони нагадують, що за ст.35 Кодексу адміністративного судочинства, "повістка повинна бути вручена не пізніше ніж за 7 днів до судового засідання, повістка у справах, для яких встановлено скорочені строки розгляду, має бути вручена у строк, достатній для прибуття до суду". "Таким чином постає питання для цієї справи встановлено скорочений строк розгляду? На чиє замовлення це робиться?", - цікавляться ТВі і "5 канал". "Ми вважаємо, це проявом зацікавленості у найшвидшому розгляді цієї справи, а як наслідок тиску на суди і суддів з боку власника компаній-позивачів", - заявляють вони. У зв'язку з цим журналістські колективи двох телеканалів публічно просять голову Київського апеляційного адміністративного суду Анатолія Денісова "не піддатися спробам маніпуляції і діяти виключно в рамках чинного законодавства". Вони наводять лист до судді Денисова, а також низку фактів порушень процесуального законодавства й відношенні них. 12.08.2010 Журналістські колективи 5-го каналу і ТВі стверджують: на Київський апеляційний адміністративний суд і його голову Анатолія Денісова будуть спроби чинити тиск задля швидкого розгляду та винесення «однобічного» рішення за апеляційними скаргами 5-го каналу і каналу ТВі у справі за позовом НТН і Enter Film (каналів групи «Інтер») щодо скасування результатів січневого конкурсу Нацради на вільні частоти. У зв'язку із цим вони виступили з публічним зверненням до голови суду. Про це повідомляє "Телекритика". За інформацією журналістів, розгляд апеляції вже заплановано на 16 серпня. «За таких умов ми ставимо запитання: чому наші компанії не отримали жодної судової повістки з визначенням дати, часу, та місця розгляду нашої справи? Для цієї справи встановлено скорочений строк розгляду? На чиє замовлення це робиться? Чи не є такий розвиток подій проявом зацікавленості, а як наслідок тиску на суди і суддів з боку власника компаній-позивачів?», - цікавляться телеканали. 13.08.2010 Екс-генеральний директор Київської державної регіональної телерадіокомпанії Віктор Пасак програв Державному комітету телебачення та радіомовлення суд за свою посаду. Про це повідомляє «Телекритика». Нагадаємо, Віктор Пасак оскаржував наказ про своє звільнення. За його словами, в липні суд відмовив йому в задоволенні позову. Подавати апеляцію Віктор Пасак не став. «Мені рекомендували подати, але я не захотів. Вирішив припинити», - пояснив він. Натомість Вікторові Пасаку запропонували стати виконавчим директором Ради генеральних директорів ОДТРК - громадської організації при Держкомтелерадіо, яка невдовзі буде зареєстрована юридично. «Буквально тиждень тому ми з головою комітету Юрієм Плаксюком і членами президії Ради прийняли рішення про створення юридичної особи. І зараз ми готуємо документи для реєстрації», - уточнив він. Будучи гендиректором КДР ТРК, пан Пасак був головою цієї Ради. Держкомтелерадіо звільнив Віктора Пасака з посади гендиректора КДР ТРК у грудні 2009 року у зв'язку із закінченням терміну контракту. 30 червня переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади гендиректора КДР ТРК визнали Олександра Савенка. 27.08.2010 Національна телекомпанія України програла апеляційний суд, який відбувся 26 серпня 2010 року, колишній співробітниці НТКУ Інні Удовенко, повідомляє прес-служба Київської незалежної медіа-профспілки. Київський апеляційний суд не задовольнив скаргу телекомпанії на рішення Шевченківського районного суду міста Києва, згідно з яким Інна Удовенко має бути поновлена на роботі після незаконного звільнення і отримати компенсацію у сумі 35000 гривень за вимушений прогул. Після ухвали апеляційного суду рішення вступає в законну силу і повинно бути виконане в повному обсязі. «Ми віримо, що рішення суду буде виконано належним чином, - каже адвокат Андрій Нечипоренко. - На жаль, НТКУ не поспішала виконувати обов'язкову частину ухвали Шевченківського районного суду. Нам би не хотілося вимагати притягнення винуватців невиконання судового рішення до кримінальної відповідальності». ТК раніше писала, що компенсація згідно з рішенням суду мала становити 50 тисяч гривень. Потім суддя переглянув своє рішення, і остаточно сума компенсації, яку повинна заплатити НТКУ Інні Удовенко, становить 35 тисяч гривень. Інну Удовенко було звільнено попереднім керівництвом телекомпанії 21 квітня 2009 року. Київська незалежна медіа-профспілка надавала їй підтримку в суді. Джерело ІМІ

Поділитись
| додано: 09/09/2010 | VolodymyrMordas |
Новини
06 січ.
Де не стоятиму - вистою
17 вер.
18 вересня 2013 року відбудеться відкрите засідання Громадського комітету із вшанування пам’яті жертв Голодомору
04 вер.
Наливайченко просить Генпрокуратуру захистити права реабілітованих жертв політичних репресій
24 лип.
Щорічний мистецький захід "Толока в Легедзине" цього разу 10 серпня 2013 р.
24 лип.
24 липня 2013, Київ, Майдан Незалежності. ПЕРШИЙ ФЛЕШМОБ-ЗАПРОШЕННЯ НА ЕТНО-ФЕСТИВАЛЬ "ЖНИВА 2013. ДОМОТКАНЬ"
22 черв.
Музей Івана Гончара - 22-23 червня, фестиваль «КОБЗАРСЬКА ТРІЙЦЯ»
22 черв.
Музей Івана Гончара - 22 червня, відкриття виставки «Микола БУДНИК – майстер, художник, поет»
22 черв.
Музей Івана Гончара - 20 червня, відкриття виставки Надії Вінарської-Марченко «Я СВІЙ ЧАС У ВИШИВКАХ ЛИШАЮ...»
15 квіт.
ПРЕС-РЕЛІЗ - В МУЗЕЇ ІВАНА ГОНЧАРА - 16 КВІТНЯ 2013 РОКУ О 17:00 відбудеться творчий вечір ЛІРНИКА ЯРЕМИ
13 квіт.
Вільна дискусія "Сила ненасильницького спротиву. Спогади про Норильське повстання 1953 р."
13 квіт.
24 квітня 2013 р., 11:00 Будинок Вчителя. Круглий стіл, присвячений 95-й річниці Української Держави (Гетьманату П.Скоропадського)
20 лют.
АКЦІЯ Громадського об’єднання «Українська Справа» «ХОЧЕМО ЧИТАТИ ПРЕСУ УКРАЇНСЬКОЮ»
31 січ.
"Патріотами не народжуються, а стають", – Вадим Васильчук
18 січ.
Допоможи встановити меморіальну дошку воїнам Армії УНР
20 груд.
У Харкові міліція затримала 22-х учасників ходи на підтримку Павліченків
14 лист.
They are not killers! - справа Павлiченків.
Внески товариства та благодійні внески людей, які хочуть підтримати нас і нашу діяльність.
 
maidan.org.ua
Дитячо-юнацький еколого-туристичний клуб <Екотур>
Контакти:
Для запитів:question(at)spas.in.ua
Осавул БКБЗ"Спас":vadymyrko(at)spas.in.ua
 +38 (063) 841 44 60
Прес-служба:press(at)spas.in.ua
 +38 (093) 648 11 50
Діяльність | Новини | Світлини | Цікаве | Форум
Події | Спорт | Вишколи | Культура | Контакти
 Розробка та дизайнування - "web-design samsobisam"